Trainen als een prof

Voetbaltraining

Vooraf wordt er aan de hand van een Persoonlijk ontwikkelingsplan besproken welke voetbalhandelingen er getraind worden. Alle voetbalhandelingen zijn onder volledige focus en begeleiding, waardoor iedere voetbalhandeling verbeterd kan worden. Daarnaast zijn alle herhalingen hoger dan in welke teamtraining dan ook.

Ben jij gek op voetbal en wil jij graag snel stappen maken? Dan hebben wij wat je zoekt! Wij werken vanuit een combinatie van onze kennis en ervaringen als trainers, gecombineerd met de hedendaagse wetenschap. Op basis van een gratis intake gesprek stellen wij graag samen met jou een geheel op maat gemaakt trainingsplan op. Deze gaan we vervolgens samen doorlopen in een aantal privé training sessies. Tussendoor kijken we regelmatig terug en vooruit, zodat we op de juiste koers blijven. In overleg is alles mogelijk!

Keeperstraining

Jack Mangalie is dagelijks bezig met de jeugdkeepers van Almere City FC en AJAX Amsterdam. Hij traint de jeugdkeepers waar de basistechnieken ontwikkeld worden. Voor de jongste leeftijd is het aanleren van de basistechnieken en een goede coördinatie enorm belangrijk. Bij de oudere leeftijden is de aandacht meer gericht op specifieke keepers kwaliteiten. Jack zal samen met jouw een op maat gemaakt programma samenstellen!

Movement training

In het hedendaagse voetbal gaat het steeds vaker over het fysieke aspect van de sport, er moet iets gebeuren om aan te haken bij de internationale top, wat dit precies moet zijn is een discussiepunt waar geen eenduidig antwoord op gegeven kan worden.

De fysieke training noemen wij “movement training”. De reden hiervoor is omdat de training draait om voetbal specifieke punten, kracht training om groter en sterker te worden is de verkeerde insteek. Er wordt bijvoorbeeld getraind om duelkracht te verbeteren of sprongkracht te vergroten zodat er verbetering is in aanvallend of verdedigend koppen.

Wij zijn van mening dat de movement training specifiek moet zijn, er moet uitgezocht worden wat er op individueel vlak nodig is. Een opkomende back heeft bijvoorbeeld meer loopvermogen nodig dan een centrale verdediger.

Een andere taak van de movement training is het zorgen voor blessure preventie. Het is de nachtmerrie van elke voetballer, geblesseerd raken… en nog erger, geblesseerd raken en je plek in de basis elf kwijtraken.
Door de ervaring in de sportfysiotherapie is er een kern van blessure preventie in elke oefening die er uitgevoerd wordt.

Wij werken in onze movement training vanuit een visie waarin we kijken naar de 5 grondmotorische eigenschappen:
⁃ Uithouding vermogen
⁃ Snelheid
⁃ Kracht
⁃ Coördinatie
⁃ Lenigheid

Voor alle trainingen geldt dat er een gratis intake moment zal plaatsvinden waarin in overleg wordt bepaald hoe het trainingsschema eruit zal zien.

Klik op onderstaande link voor de tarieven

Tarieven

Share This